WELCOME TO KEVIN'S PAGE

Bonjour! If you like my posts or have any suggestion, please leave a comment. Thx!

Joke of the day

Joke 27
小红在教室里哭。。。
小明 :“小红,怎么了?”
小红 :“刚才阿爽说我是萝卜腿,555。。。”
小明安慰道 :“让我瞧瞧。。。怎么会呢?哪有萝卜又黑又粗的?”
小红大哭。。。

Joke 28
唐僧 : 此番取经应当找个快捷的方式。
悟空 : 坐飞机比骑马快。
八戒 : 火箭更快。
沙僧拿出一支枪 : 听说这玩意儿马上就送人上西天。

^_^" Zzzz.......

Saturday, March 28, 2009

牙疼

四天前起我左边下方的大牙开始莫名其妙的感到疼痛,有时甚至半夜睡觉睡到一半被痛醒
还好家里还有止痛药,才减轻痛楚
但说也奇怪,因为目前为止我下方的牙都还没绑,而痛的不是被绑的牙
我能感觉到上面被绑的牙明显地移位,所以觉得应该是移位了的大牙的影响
忍无可忍,我在没预约的情况下去找我替我绑牙的牙医
检查后他说原因可能是上次跌倒的后遗症,所以叫我竟快去找我的牙医检查

过后我又用舌头摸摸,发现隔了一棵牙的位置的智慧牙变大了,这会不会就是罪魁祸首?
我的牙医下个星期的预约都排满了,只能等到后个星期一
靠,在那之前只能靠止痛药了 :(

6 comments:

Li Ping =) said...

kesiannya~~~

wat kind of pain oh? is it painful when u are chewing? or it is jus painful constantly?

is it like a stabbing pain or pressure pain?

Kevin said...

Yes, mayb you can tell me why...
It's painful constantly, less when you leave it alone and quite pain if you touch it...
which kind of pain...hmmm...Dunno ler, the whole tooth just feel pain

Kevin Tan said...

i know how it feels.. 100% is because of the wisdom tooth la.. i had it over the summer.. hehe..

Kevin said...

Maybe gua, but our Dr Lim said might be resorption!!!Scary, but thanks for everyone's concern, now less pain d, no need to take painkiller.
Will see what the dentist say next Monday :p

kaya said...

haha i thought there is a distinction between doctor and dentist :)

Kevin said...

She said base on her experience lar.
Anyway, a doctor sure know more in this kinda things than an engineer